Laatste dag op kantoor - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Elizabeth Elly Dekker - WaarBenJij.nu Laatste dag op kantoor - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Elizabeth Elly Dekker - WaarBenJij.nu

Laatste dag op kantoor

Door: Elizabeth Elly

Blijf op de hoogte en volg Elizabeth Elly

25 September 2015 | Nederland, Haarlem

Vandaag voor het laatst op kantoor. Lang doorgewerkt, want er moet nog heel veel gebeuren voor ik op reis kan. Mijn werkfiets achtergelaten in de stalling bij de VNG, daar staat hij veilig. Volgende week nog 2 heidagen en een congres en dan kan ik mijn backpack inpakken. Ik heb er zo ontzettend veel zin in om weg te gaan. Dit wilde ik al jaren en nu is het bijna zo ver. Los komen van de hectiek van mijn dagelijkse leven, veel werken, altijd te weinig tijd hebben, en veel te veel op mijn bordje.
De jaren rijgen zich aaneen en ik zag maar geen kans om dat te doorbreken. Nu met heel veel opgespaarde vakantiedagen kan ik er eindelijk een tijdje tussenuit. Alles loslaten en kijken wat er gebeurt.
Mijn reis gaat eerst naar India, dan naar Sri Lanka en als laatste naar Oeganda. In Oeganda ga ik in elk geval 3 weken vrijwilligerswerk doen in een summercamp voor kinderen in een community die getroffen is door een hoog % HIV slachtoffers.
Nog 9 dagen voor vertrek..........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Elizabeth Elly

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 3374

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2015 - 28 December 2015

Mini sabbatical

Landen bezocht: